XM

31 Disember 2012

HR Steak House @ Kampung Baru

hello blog,
31 disember
cepat je masa berlalu
jom cerita kisah dating berdua.huhu
alkisah masa ni haziq hazeera balik kg
mama ada kelas,papa kerja
tapi mama kelas pagi,balik keje papa ajak g makan
cis laki ku ajak makan di tgh malam
yang aku plak pantang diajak
mana tak gemuk.adoi!
alang2 dah keluar,jom ke kg baru!
dolu2 selalu gak makan kat HR
tapi semua pau bf opss scandal2
haha,teruk2.tak pe encik adam tahu je perangai isteri dia.haha
rasa last makan kat HR,tahun 2007
ngan kawan2 aku,n encik adam yang bayar,heee
so kali ni makan berdua je

tgk tu dia sibuk tgk tv

penuh ok HR!@12am

lampu di pokok pon nak snap

ada ikan2 gak macan kapal kg baru

ni la menu aku
mixed combo ape ntah aku lupa nama sebenar
semua ada,daging,ikan,ayam,udang
gile meriah

encik adam mixed combo gak
siap ada tiram

carrot susu dan orange juice

alhamdulillah kenyang.peh mana tak gemuk mkn sorang sepinggan
*masalahnya,sepinggan tu byk gile!patutnya share kalau nak kurus la.huhu


alamak bil basah.huhu

ramai org,nak bayar kena beratur

lampu

bukan nak snap gambar encik adam,tapi nak snap gambar kawsan restoren

lampu,dalam kedai mmg gelap

bukan botol arak ye

belakang tu kaunter minuman

sempat lalu hostel lama ukm
ooo skrg bukan ukm lagi,dah tukar unitar
owh begitu byk kenangan di kg baru
walaupon bukan bilik aku,tapi selalu lepak di bilik kwn aku.huhu
emm..smbung cite HR
sedap dan murah
penuh pinggan tu harga belas hengget je
kira murah sangat la kalau compare ngan little pantry or TGIF kan



 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook