27 December 2012

Order Lempeng di kopitiam

hello blog,
balik dari beli barang dapur
tak tahu nak makan kat mana
encik adam ajak makan di ipoh station lagi
ikut je la kot,sebab aku tak nak makan
ish menci sey sepanjang tahun aku cuba diet
tapi badan tetap gemok.adoi
adakah sebab makan noriday,atau sebab aku mmg kuat makan.menci2
ok jom letak gambar

ipoh station

encik adam order nasi,haziq order lempeng.haha
ni lempeng kelapa,sedap gak
ntah ape2 kan,lempeng pon nak order kat kedai,buat sendiri sudah

gambar bulan 10,tesco bukit puchong nak buka!

dah bukak pon 8/11/2012 yang lalu.hooyeh tesco semakin dekat dengan rumah.haha


cerita ceriti tesco baru tungguuu...

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

AnneRaini said...

lempeng kelapa memang sedap..

mrs adam said...

anne,
a'ah sedap.tapi saya tak penah wat sendiri.mcm leceh je.slalu wat lempeng kosong je...

Related Posts with Thumbnails

Photobook