XM

16 Disember 2012

Review produk:Hiruscar,Bio-oil,Trilon-E Cream,daiso

hello blog,
jom amik gambar produk yang aku guna
pas tu buat review

hiruscar-tak bagus,tak nak beli lagi
*tak hilang pon parut jerawat kat muka aku ni,dah la mahal
**kena pakai  belubur kat muka,byk kali,bertube2 baru berkesan kot


cream kuku-almaklum la kuku ada infection.cis
*mcm tak bagus je,sbb kuku aku mcm tu jugak
*satu kuku je ye,jgn ingat aku ada infection kat semua kuku lak.huhu
**beria gile,satu kuku tak cantik je,beli ubat ni kat farmasi rm10-11 gitu.mahal tu,tapi tak berkesan!

bio-oil botol ke2
botol pertama,separuh haziq tumpahkan.cis rugi2
*aku beli bio-oil ni tahun 2010,baru baru abis.haha
**aku beli sebab nak pakai ilangkan stretch mark lepas bersalin,selekeh sey masa pregnant tak tahu kena pakai stretch mark krim masa awal2 pregnant lagi.aku pakai nak last2 pregnant.
*aku tak nmpk sgt kesannya kat perut aku,tp menurut adik ke3 aku,dia nmpk perbezaan perut aku
so berkesan la kot.haha
***pas tu aku ada tengok video ilangkan jerawat kat youtube,omputih tu dia sapu bio-oil kat kesan jerawat dia,so aku pon tiru la,untuk kesan jerawat yang baru,bio-oil ni berkesan!best2

pencuci muka daiso,paling kiri tu paling best!

pencuci muka tu tak boleh dipisahkan ngan aku
aku sesaje je try,online jual rm17,daiso jual rm5
aku beli kat daiso le
bile pakai mmg jerawat tak tumbuh kat muka
dolu2 asik je la kena sapu oxy kat muka kan
sekarang dah lama tak pegang oxy.ish pencuci muka daiso ni mmg aku suka gile
penah masa dia abis aku pakai pencuci muka lain
jerawat naik
pakai daisosemula  terus jerawat tak naik lagi
yang tengah2 tu nose pack
aku nak beli charcoal mask tak de,aku pakai hentam je beli nose pack tu
suka hati sapu kat muka.adoi.tak bagus.huhu
yang paling kanan tu nak wat gosok2 kat kuku
masa aku g menicure hari tu spa tu ada guna tu
so aku beli la,tapi hampeh tak tahu guna
emm..naseb rm5 je.haha
sekian review ringkas dari pengguna sebenar
bukan entry berbayar.huhu

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

yg emery board tu guna die ikut kaler.. mula2 gosok yg kasar dulu (yg biru tu kot..try rasa) sampai kuku licin sekata.. pastu guna yang lebih halus pulak.. gosok lagi sampai licin..last2 guna yang belakang die warna kelabu tu.. nnti kuku berkilatlah..

mrs adam berkata...

anne,
wah tq2 ajar.selekeh kan saya ni beli pas tu xtau pakai.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook