XM

15 Disember 2012

Macam mana nak mulakan anak2 menulis dan mewarna

hello blog,
harus tulis cara ni
boleh adik aku baca dan praktikkan kat haura.haha
emm sebenarnya lebih kepada cacatan aku
mana tahu nak anak ke 3 5-6 tahun lagi,takut lupa lak.haha
masa haziq kecik2,macam mana cara aku kenalkan dia buku dan kaler
*beli buku
*beli kaler
*aku kaler buku tu,dia tengok.bila dia tengok tu aku sebenarnya tengah ajar dia la
*bagi je dia kaler(conteng) buku tu
*bagi je dia kaler sendiri,tak kisah pon kalau kaler tak dalam gambar,yang pentig first2 ialah dia harus pandai pegang kaler tu
*macam tu je kot,lama2 dia tahu ler,practice make perfect kan
tips aku:beli buku murah2 je,dianak belajar2 kaler kan,dia akan byk conteng je masa awal2 tu

taraa haziq nak ajar hazeera lak

fokus nampak

@ kfc tesco puchong*tesco lama ni

kreatif tak aku.haha
*gile murah air ni kat tesco,2 botol rm6 ke rm7 gitu

my loves.muah2


owh masa wal2 nak ajar haziq je agak take time
bile hazeera dah senang,sebab dia belajar melalui pemerhatian dia kat abg dia
so senang keje aku
emm..cuma...kalau anak ke3(read:kalau),maybe kena mula step semula la kan
hee
lama lagi kot,

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook