28 December 2012

Mari berjakun-Cuci Kereta Automatik

hello blog,
haziq n hazeera tak penah tgk kete cuci automatik
al maklum encik adam tak suka cuci auto ni
dia kate nt calar kete dia
ntah ape2
so kali ni balik kg ngan adik aku,dia nak cuci auto kat bahau
jom snap gambar


beratur panjang nmpk kereta2 ini

masuk

cuci kereta auto rm4 je

mula2 high pressure

duduk dlm kete diam2 ye

yang ni sabun,org buat manual

ni masuk kat berus2 tu

hooyeh bilas

haziq

ha kan betul ,mari berjakun.haha

ok pekerja tu lap keringkan,dan bayar

snap dari luar,tu kete org lain

mana ada calar,ntah ape2 encik adam tu

sekian,
 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

Sharinginfoz said...

selalu buat facial treatment ya

mrs adam said...

sharinginfoz,
tak de la selalu buat facial,kekadang la kalau ada kupon murah2,n husband ada masa nak hantar n jaga anak,bole la pergi facial

Related Posts with Thumbnails

Photobook