XM

29 Disember 2012

Facial @ Beaute Origine,Sri Petaling

hello blog,
mari berfacial rm9.90
biar betul
betul la tu,kupon murahan.huhu
jom ke sri petaling
selamat encik adam nak antor


sedia utk hantar mama facial

Beaute Origine Sri Petaling

alamak belakang kedai baju kanak2
*susah nak cari daa

owh harus tulis bila ke facial.utk rujukan bila kali terkahir facial di luar
kalau tak aku lupa
aku rasa ni facial terakhir 2012
lepas ni facial 2013 plak
facial yg ok la,rm9.90 je kot
tapi ni first time aku wat facial lepas tu hidung aku jadi hitam2.adoi
selamat skrg dah ilang.haha
maybe dia wat extraction dalam sgt kot
ish menakutkan betul
encik adam siap takutkan aku hidung tu akan kekal hitam.nyampah je kan.ciss
owh daku amik gambar luar je
aterr tak sempat nak snap curi2 kat dalam spa tu
tapi biasa2 je dlm tu.bole la spa baru rasanya

lukisan haziq @ 4 years 3 months,dia kate layang2


sekian,
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook