30 December 2012

Kad Diskaun Siswa 1Malaysia tak best?

hello blog,
mama ada keje skit
mahu print
dah la printer rosak,tak nak betulkan,nak beli baru je
geram sey printer tu,baru pakai 13bulan dah rosak .adoi
lepas print jom makan kfc
sebab mama malas masak.apa daa


yg penting nak main

dorang mmg lebih pentingkan main dari makan

kfc tasik prima

ni makan berempat pon tak abis

minum air je eh

owh mak ndak baru dapat kad diskaun
*dapat sikit je diskaun

kalau tak salah aku adik aku kate kalau beli nilai lebih berapa ntah tak dpt diskaun pon
*ada t&c yang tak best pon


aku rasa adik aku baru guna kat kfc je
ala beria buat kad bagai
tapi tak best pon.huhu
ke ada yang best?
any comment?


 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 comments:

Cik Syida said...

ergh, bunyi mcm tak best je, tak byk diskaun pun.. huhuhuhu

mrs adam said...

cik syida,
erk..mmg tak best pon.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook