26 December 2012

Kamera AES @ Lebuhraya Seri Kembangan-Puchong

hello blog,
aku kan suka wat entry blog walaupon lambat
sebab utk rujukan aku gak
kadang2 terbaca entry lama2 macam klaka pon ye.huhu
jom cite sambil bergambar

hazeera

haziq tertido,almaklum la palaong timur-->segamat jauh.haha

dalam kete nak g beli beg skola
*gile awal beli beg skola,xpe senang beli awal2!

cis snap dari jauh je kamera aes ni

masa ni nak g taman tasik cyberjaya
pas tu encik adam nak tunjuk kamera aes ni
masa aku nak snap,kamera ni tgh snap gambar kete kitorang lak.haha
ntah ek aku tak tahu nakkomen pasal aes ni
encik adam pon tak de komen ape2 lak pasal aes ni
so kesimpulannya:no comment.haha

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook