12 December 2012

Wordless lagi:Replika Durian di Segamat

hello blog,
harus wordless sebab tak sempat nak bebel pepanjang.huhu
gambar2 masa hantar adik aku
dekat je pon palong timur-bt anam
tapi harus la pergi tempat lain gak

nirwana taman yayasan

gambar terbaik dorang tahun 2012.haha

semua nak main.mmg mengabis duit
*tapi kan aku slalu pikir,ala 5-6 hengget je kot,berbanding rokok bapak dia tu lagi la rm10 sehari!
*so xpe.haha!

ni la replikanya
Durian Segamat

kedai eco tempat harus singgah.haha :p


sekian
*eh tak la wordless sgt.haha!

 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

4 comments:

Shalee Abdul said...

heyyyyyyyyyy ni bkn wordless la hahaha

AnneRaini said...

memang tak wordless pun..hehehehe

mrs adam said...

shalee,
haha.tapi sgt sikit saya tulis tau

mrs adam said...

anne,
la ni lagi sorang ckp benda yang sama.ok2 pas ni xnk tulis perkataan wordless tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook