17 January 2011

>>Kapal @ Kampung Baru

hello blog,
restoran kapal?
emm..kapal
ye kalau selalu kawan2 ku bahasakan restoran chop n steak ini 'kapal'
tak pernah pulak dengar kalau orang nak makan cakap "nak makan kat chop n steak"
selalunya akan cakap "nak makan kat kapal".huhuhu
tapi nama sebenarnya ialah chop n steak ok!

~tengok betul2:CHOP N STEAK~

~gambar gelap~

~kapal kaunter bayar~

dulu first time g masa second year
masa bercinta tak sempat g sini dah kawen.huhuhu
ape pun aku suka chicken chop kapal je
chicken chop lain tak suke sangat,gediks
so terpaksa la encik adam bawa kalau isterinya nak makan chicken chop
owh HR kampung baru pun sedap n best gak
ops dah lama tak g HR yang dekat ngan ktsn tuh!huhu
di kampung baru banyak sangat kedai makan,tapi yang glamer selalu ku pergi ialah:
*kapal
*HR
*johan tomyam
*warung perasan
*nasi lemak antarabangsa
sekian bebelan pasal kapal,


nota kaki:tempat sesuai untuk dating

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook