XM

22 Januari 2011

>>azam tahun baru

hello blog,
hohoho
dah 22hb baru nak cerita azam tahun baru
tak kisahlah
aku dah berazam dari awal tahun cuma tulis entry azam ni je lambat.huhu
ok,sebenarnya setiap hari kita kena berazam untuk menjadikan hari ini
lebih baik dari semalam
kalau azam tahun baru kenalah jadikan tahun ini lebih baik dari tahun lepas
huhuhu.aku tulis general sahaja
tak de la nak tulis satu persatu azamku yek.huhu
owh sila jangan gelak aku nak tulis antara azam tahun ini ialah.....
:
:
:
mahu floss gigi hari2....
ish setakat 22 hari ini,adalah dalam 7 hari tak floss.adoi
sila tingkatkan usaha untuk azam ini.huhu
hahaha.nak tergelak pun ade bila memikirkan azam aku yang ini.huhu
tadi tak bagi orang gelak,sekarang sendiri gelak
emm...
sebenarnya aku tak banyak azam
aku banyak impian n angan2 je
antara impian tahun ni
mahu g facial/spa/salun setiap bulan
huhuhu.*encik adam take note yek


~gambar hiasan~


sekian bebelan 22 januari,



nota kaki:pernah tak ade iklan floss di tv?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook