30 January 2011

>>Kenapa saya berblog?

hello blog,
kenapa saya berblog?
saje je nak tulis tajuk ni
ok aku membuat blog suka2 je
nak tulis n tempek gambar anak2
tu je sebabnye,pendek la pulak jawapan ku
huhuhuhu
kadang2 best jugak berblog ni
sebab kita boleh nak bebel ape2 je kat blog picisan ni.huhu
oklah takde lah nak membebel panjang pasal tajuk ni



ape2pun aku tak suka orang penyibuk guna nick Anon pas tu komen2 /kutuk2 blog orang lain
setakat ni aku tak de la kena
tapi cerita2 dari blogger lain la
pls la jangan dengki/hasad/iri hati perangai syaitan .
kesimpulan:blog saya suka hati saya,



nota kaki:kenapa aku suka tulis nota kaki?

2 comments:

mamawana said...

Yalah, mwana pun tak suka komen si Anon tu...belum pernah ada lagi. Pengecut tu...

mrs adam said...

tahu tak pe,anon ni pengecut,jahat dll yg negatif.huhuhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook