13 January 2011

>>bercuti tanpa internet

hello blog,
hohohohoho
entry pertama di tahun 2011
bercuti 3 minggu di kg tanpa internet
huhu.sgt mencipta rekod!
ingatkan adik bawa bband,rupanye dia tinggalkan kat sarawak daaaa
haha.emm...tak kisahlah
yang penting 3 minggu tanpa internet dah berlalu
perbezaan paling ketara duduk kg dan bandar yang aku rasai ialah:
>
>
>
>
>>>>>>>>air di kg sejuk!
huhuhu.selalu aku masak air tuk mandi la kalau kat umah mak aku tuh.huhu
ish2,kalau kat puchong ni air tak sejuk langsung walaupun mandi malam
alahai...
gambar pun lum masuk pc
sekarang masa tak sesuai sbb si haziq ni ade
kang dia menyebuk!huhu
ni gambar dulu2(bulan 12  2010)

~hazeera tunggu roti canai~

~haziq at restoran bravo~

restoran bravo yang dekat ngan carefour puchong utama yang baru bukak tu...
ni la gambar beberapa hari sebelum dibuka....

~carefour puchong utama~

dari umahku ke tesco dan ioi puchong 15-20minit(depand on traffic)
giant pun dekat gak tapi tak suka g giant
tapi...
carefour ni lagi dekat!
5 minit kot dah smpai
huhuhu
hari selasa lepas pas tiba dari kg dah g carefour tu*yela sbb dekat!*
semalam pun pergi jugak
alahai lakiku ni
aku lebih suka tesco atau mydin dari carefour la.huhuhu
sekian bebelan hari khamis,





nota kaki:banyak cerita.tungguuuuuuuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook