15 January 2011

>>Sekotak Coklat dari mak ngah

hello blog mama,
hari ni haziq nak cerita
cerita pendek je
hari tu kan cuti sekolah mak ngah balik dari sarawak
dia belikan haziq coklat sekotak
coklat Loacker
wah ape lagi excited la haziq
tapi haziq sayang nak makan.huhuhu
last2 makan ramai2 bagi mama,papa,hazeera,mak ude,mak tam n mak usu,pak teh pun dapat jugak
baik kan haziq.hehehehe

~gambar kenangan~

kalau mak ngah balik dia mesti beli macam2
kek lapis sarawak la,kain batik la,telekung la,ntahlah banyak jugak la
haziq pun tak tahu ape lagi
owh mama pun dapat coklat tiramisu sekotak
ok pesanan kepada mak ngah di sarawak,kalau balik belikan haziq coklat lagi ye.ngehngehngeh
sekian entry dari haziq yang dibuat oleh mama,

 


nota kaki:coklat bagus untuk dimakan(dalam majalah pa&ma cakap)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook