XM

29 Januari 2011

>>Bagus ke Noriday?

hello blog,
mari menulis menaip pasal pil perancang Noriday
hohohoho,aku menulis pasal ni kerana aku makan pil ni
sajer berkongsi pengalaman
ok,aku makan pil ni setelah disuruh amik pil oleh mak aku.haha
mak aku yang risau kalau aku dapat anak berderet2 sangat,rapat2
haha.boleh tak
ok first2 kena check pregnant ke tak
beli lah benda alah check mengandung tu,dah confirm tak pregnant masa bawa hazeera amik injection terus la cakap ngan dokter.ok tulis skrip jap

aku:saya nak makan pil perancang
dokter:dah check pregnant?
aku:dah
dokter:(amik Noriday dan bagi aku)makan setiap hari,kalau boleh setiap hari pada waktu yang sama,kalau makan pagi,esoknya makan pagi jugak.kalau lupa pagi makan petang.kalau lupa makan esoknya makan dua biji

Noriday ni pil perancang yang dimakan oleh ibu2 yang menyusukan bayi
aku pakai makan je,dalam hati risau ,sebab dengar cite kadang2 boleh menyebabkan gemuk
tapi ikut kes la.dokter tu pun kate tak semua
alhamdulilllah dah hampir setahun makan tak de la badan aku naik bagai dipam2.huhu
harga sepapan(28 biji=4 minggu makan) rm12 di klinik,rm11 di farmasi constant puchong prima




sekian cerita Noridayku,



nota kaki:Noriday tu jenama

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook