17 January 2011

>>tension1...tension2

hello blog,
entry ni sekadar meluahkan ketensionan aku

tension1:
*berat naik 2kg selepas cuti(makan tido) 3minggu di kampung!
adoi dah la sgt susah nak turunkan 2kg tu!sedap2 je dia naik balik sekelip mata
adoiiiiiii

tension2:
*nak upload gambar kat entry blog ni tapi tak boleh!dia tulis "server rejected"
hampeh tul.tergendala kerja2 ku
dah la boleh nak upload masa anak2 tdo
supaya tiada gangguan
huhuhu
tension perkara kecik je tu pun nk kecoh.huhu
at least pas menulis ketensionan aku ni kurang la skit

solution untuk tension1:
*kurangkan makan,banyakkan exercise,pakai bengkung,PALING PENTING makan sikit!

solution untuk tension2:
biar je la,nt ok la kot(ni kate laki aku)huhu

sekian bebelan ketension "mild" saye,



nota kaki:tension menyebabkan ketuaan?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook