17 January 2011

>>latihan berjalan

hello blog,
alhamdulillah hazeera dah boleh menapak lebih 5 tapak bulan 12 hari tu
so kiranya dia dah boleh berjalan masa setahun sebulan
haziq setahun 3 bulan baru berjalan
menurut mak aku aku pun jalan setahun sebulan
lakiku tak tahu jalan umo berapa sebab dia dah xde ibu so tak leh tanya
tapi dia ngaku dia jalan umo 6 bulan
pengakuan semborono yang tak betul langsung.huhu
aku tak kisah cepat ke lambat anak aku jalan
asalkan normal,ada jiran sebelah umah aku anak dia 8-9bulan dah jalan
wah2.sebenarnya kalau lagi cepat hazeera jalan lagi cepat mama leh pakai high yang dah berabok tu
huhuhu.tapi setakat ni hazeera boleh jalan jauh dalam umah je
kat luar masih berlatih,lum biasa ngan kasut
tapi kasut dah hilang satu masa bulan 11,hehehe,kes pakai longgar,tercicir masa melintas jalan
lum ape2 dah buang sepasang kasut.huhuhu
ni sempat snap skit gambar hazeera berlatih jalan bersama mak su nya di felda kampung


~macam berat vontot je~

~ish2 macam susah je nak jalan pakai kasut~

sekian,


nota kaki:anakku dah tak baby

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook