11 May 2012

Kek Pisang Zainal

hello blog,
hari tu kan aku ada cerita pasal kek coklat sg besi kan
sedap ok kek tu
terus hari tu beli lagi dan lagi.haha
ni ha meh aku amik gambar kedainya
kedainya tepi jalan.eh kedai ke gerai ek.haha

dalam kedai tu
*aku snap satu je.malu la.huhu
masa ni beli satu je
**tapi kali ke2 beli byk,kali ke3 pun beli byk.haha

masa ni beli kali ke3,encik adam yang beli so leh la aku snap
*kan aku dah kate gerai je,bukan kedai.haha
**eh tak kirala gerai pun gerai la,yang penting SEDAP!
SEDAP gile kot.heehe

tu lorinya tulis 'Kek Pisang Zainal'
alamak no telefon tak jelas la pulak

owh kedai/gerai ni terletak di sg besi
betul2 dekat kem sg besi tu
kalau depan gate kem sg besi tu ada lagi satu lori Kek Pisang Zainal macam dalam gambar tu
ada 2 lori,satu lori yang aku amik gambar tu satu lagi kat depan kem sg besi
so melintas jalan je nmpkla kedai gerai kek coklat mabeles ni
kalau satu pek(aku kurang pasti apakah penjodoh bilangannya,pek/bungkus/or ?)
macam dalam gambar entry aku ni RM6.50 saje!
eh murah kot.selalu orang jual rm10 tu
dan yang saiz 1kg RM15.pun ok jugak
emm..ape2 pun maybe aku akan jadi pembeli setia kek ni
lalu je sg besi mesti beli.haha
eh rasa dia rasa chocolate moist cake homemade tau
*biasala aku ni tak reti buat kek2 ni,beli je tahunya.hakhak
haziq dan hazeera juga suka,mak aku kate mcm mana nak diet kalau beli kek ni
aku jwb 'sekali sekala',huhu*nak sedapkan diri sendiri
owh kedai ni ada juga jual lain2 kek dan kerepek,yang lain2 tu aku tak tahu sedap ke tak
sebab aku suka kek coklat moist tu je
kwn aku pernah belikan muffin dia,tapi rasa muffinya biasa2 je



nota kaki:kalau tak lalu pun kita kirim la encik adam.haha

Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook