12 May 2012

Adam Junior

hello blog,
adoi.aku selau terasa begitu cepat masa berlalu
tibe2 je dah hari sabtu.huhu
mari letak gambar2

nasi goreng puchong prima
*wei ni adalah nasi goreng kegemaran anak2 aku
kalau makan ni seminggu 4 kali pun tak kisah ye
yang penting ada sumber protein dan sayur2an

ni ha si haziq main rayban lama bapaknya

terus jadi adam junior.hakhak

sekejap je haziq bagi hazeera tumpang
*terus mama ajak papa beli beskal hazeera
yela dah dorang tak leh nak kongsi.huhu

sekarang ni nak rajin bawa dorang main beska
sdengan harapan tu salah satu senaman tuk kurus aku.hakhak
*tak abis2 nak diet,tapi tak kurus2 gak.hadoi



nota kaki:jgn lupa vote kak mia tau.klik bawah


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook