20 May 2012

Baby Sofia in da house

hello blog,
wee bestnya ada baby
hazeera sudah tidak baby lagi
sebab dia dah makin besar,makin pandai,makin nakal dan segala jenis makin.huhu
ha meh tengok baby sofia

ha dia cium aku lagi
*abiskan muka makcik2 aku tu

gheramm ngan budak kecik ni.comel
*alamak kena gigit nyamuk la pulak

owh baby sofia ni cucu  jiran mak aku
iaitu maknya kak zura kawan main pondok2 ngan aku dulu.haha
ni kan gambar bulan 3 masa tu nak kenduri kawen
baby sofia datang,haruslah aku pinjam jap buat main
haha
owh baby baru adik hazeera adalah lama lagi
sebab tu pinjam baby orang kejap.haha
pas ni ada baby mak uda
bawak balik puchong la.haha

ni plak gambar haziq,muka serius,baru dpt baju baru mak ndak belikan
*belakang tu satu2nya adik lelaki aku

ni plak hazeera yang tak baby lagi
*tengokla dia mmg tak baby lagi,bole main hula hop tu.huhu
**bukan main pun,pegang eksen je tu

ni mak su paksa hazeera test baju baru

2 kali tukar baju

owh sekian perletakkan gambar oleh saya,



nota kaki:hari yang tak produktif.adoi

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook