13 May 2012

Fieda Junior?owh tidakkk

hello blog,
semalam kan aku ada letak entry adam junior
gambar si haziq pakai rayban encik adam
ha hari ni meh aku tunjuk si hazeera pulak

teka dia tengah buat ape

amik lipstik mama ye!

aku letak kat tempat khas ye,bukan aku letak2 sepah2
*dia pandai2 panjat dan amik!

model Stage terbaru.hakhak

ha tengok tu abis comot
*ni aku dah tukar ke lipstik sample yg kecik untuk menyelamatkan lipstik sendiri.huhu


hazeera kan suka no ikut aku
nak pakai lipstik la nak pakai lip balm la
nak pakai krim muka la
adoi
ni mmg fieda junior ni.huhu

nota kaki:jangan lupa hari ni last vote*berdebar!

Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook