14 May 2012

Main Kaler-kaler

hello blog,
selamat hari isnin semua
no monday blues ok*aceceh
blues ni bukan monday je boleh
tuesday,wed,thursday dll pun boleh jugak.hakhak
ok jom letak gambar anak2
sedang mengaler
eh asik2 gambar dorang je
tak pe mak buyong a.k.a mak ude nak tengok.huhu

kadang2 dia tengok kamera.kadang2 dia tak tengok kamera-haziq

khusyuk nampak-hazeera masih tak tahu lagi kidal ke tak

haziq yang malas menulis.suka kaler je

ha tengok hazeera ikut garisan-pakai-hentam je
*boleh la tuk budak 2 tahun 4 bulan(gambar mac 2012)

kalau dia nak menetek,aku suh kaler dulu baru dpt upah.hakhak

emm ni je la aktiviti anak2 aku
tapi kadang2 ikut mood jugak
kadang2 nak tengok youtube je
kadang2 nak kaler je
tapi yang pasti haziq malas nak tulis
dan kalau ajak membaca dia kate haziq ngantuk
sabo je la.huhu
*tapi harus la aku saiko dia sampai dia nak baca sama2 aku.hakhak



nota kaki:dah macam cikgu tadika daa

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook