XM

28 Februari 2014

Persediaan anak sekolah 2014

hello blog,
dah .ni entry last untuk cite 2013
lps ni bole masuk cite 2014
ya ampun cite jan 2014 boleh masuk pada bulan mac.emm nak wat camne
dah gitew keadaannya.haha

melabel stationary anak2
kot2 nak bw g skola senang.hazeera pink.haziq kuning

ni je yg aku beli baru.kaler utk bw g skola
sebab tak nak bawa kaler besar yg 24pcs tu g skola,so beli la yg  12pcs ni
weh murah je ni aku beli rm3.99 je satu kat giant.untung2!huhu

haziq tak nak beg kartun dah
konon dah besar,padahal baru prasekolah

hazeera beg muslimah

wee...alhamdulillah dpt beli sebijik motor wat dorang bw g skola
eh wat main daa
eh ni bukan persediaan sek.ni sesaje belikan dorang.hadiah dorang duk kg 2 minggu.
beli kat KL,jalan ape ntah kat situ berderet kedai2 jual menan ni.rm145.murah tak murah tak

taraa.percubaan tesco online

alkisah hazeera sibuk nak mentega kacang sunbear
aku tak jumpa kat sg buloh ni
yg aku tahu ada kat tesco
mana ada tesco kt SB.adoi
dah tu tesco bg voucher diskaun rm20 klu beli brg online
ape lagi aku pon try la
ok la.senang,tak payah susah2 angkut brg dapur bagai
tetibe je org tesco dah bawa depan pintu.huhu
tapi tak seswai utk beli sayur,ikan,ayam bagai
yg paket2 or botol or tin ok
yg timbang2 tak ok
sekian cerita 2013 saye
proceed 2014 story pls!


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook