27 February 2014

Mari berLenovo

hello blog,
entry letak gambar


kfc bile ntah

ayam mahal,rm12 ni.hukhuk
beli kat cafe dekat umah aku ni ha.laki aku yg beli


collection completed! #petroncar

haziq tgh wat latihan matematik
tgh mood dia nak wat,aku tak suruh pon,kang kalau suruh dia bukan nak,biar dia buat sendiri

hazeera pon bila haziq rajin dia pon tiru la

taraa.lenovo A850


mula2 nak beli SII je
tapi tetibe laki aku nak lenovo tu
emm..amik ler
owh aku yg belanja pakai duit hadiah aku tu ha.hahaha
yela dah laki aku yg byr yuran blaja tu kan
bagi la dia duit hadiah aku tu.
wee..soleh tak aku.hakhak

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook