03 February 2014

Exporters & Manufacturers Furniture Warehouse Clearance @ Sungai Buloh

hello blog,
mari g warehouse sale
ni kat srjk (c) kat sg buloh ni la
ala nak beli rak kasut rm40 tu je.huhu

hazeera melawat kwsn

haziq

byk gak perabot

owh selain rak kasut rm39.90 tu aku terbeli almari anak2 gak
beli je la kot murah gak rm200 satu
aku penah tanya beberapa kedai paling murah bole dpt 220
tapi yg warehouse sale ni dia letak 240 harga sebenar 280
pas tu aku ckp saya penah tanya kedai paling murah boleh dpt 220
pas tu bangla tu kate ok 400 utk 2 almari
bole la kot
bulan 11 2013 pergi,pas tu bulan 1 2014 pon aku pergi
tak de la cari barang ape
harga tak de la murah mana
yang ada banner2 tepi jln tu je harga murah,yg lain2 mahal jugak
tapi harganya lebih murah dari harga biasa la
dah lepas warehouse sale jom mkn lak


zeera n papa

nasi beriani periok.portion yg besar.harga dalam rm10.50 kalau tak salah ingat.
lauk ayam 10.50 lauk kambing mahal lagi skit la

close up skit
tapi laki aku lebih suka JM beriani.mmg kipas ssh mati JM beriani laki aku tuh

gerak ke klinik lak
Klinik Bandar Baru Sungai Buloh

ya ampun gemoknya aku.tension!

owh hari tu zeera demam ada nanah kat telinga
sebab luka aku selalu korek.hukhuk
masa tu kat kampung,mak aku yg bw g klinik kat rompin tu
dr kat rompin tu kate lps baik demam kena bawa check dr gak utk pastika tak de nanah lg dlm telinga
sebab tu la aku bawa g klinik
alang2 check hazeera check la haziq skali
tak pe la kot tak payah bayar sebab pakai kad prudential clinic care tu

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook