XM

05 Februari 2014

Zai Seafood - Servis tak seindah signboard

hello blog,
gambar2 random dulu

teman papa n haziq potong rambut @ bandar baru SB

nsem tak anak aku

pagi2 dah telepon dominos
brunch dominos
(wei selamat dia hantar umah kat sg buloh ni,almaklum area hutan gak ni.hakhak)
pas tu project kemas umah,ptg baru kuar

ingat nak mandi kolam klcc,tapi renovate la plak
gerak ke tmn tasik titiwangsa la.jom
hazeera @ playground

mana la anak2 aku ni

spot hazeera

aku jaga hazeera
papa dia jaga haziq
so gambar hazeera je la yg byk
ye kami parents yg terlalu protective,anak2 main kat playground dua2 mak pak jaga.huhu


hazeera muka bear.hakhak
ya ampun g ttwgsa pon dah nak petang.jom blk

beli ais krim jap
mkn kat bwh pokok.dah 7 lebih ni
dah jom cari masjid nak solat
pas solat terus gerak balik SB

dinner @ Zai Seafood Kg Melayu SB

signboard meriah tak terkata

kwsn sekitar

anak2 buat hal,biasa la tu

nasi grg cina,tomyam campur,telur dadar

close up skit

kedai ni signboard paling gah kat kg melayu SB ni
siap ada parking free khas tuk g kedai ni
laki aku pon try la
rasa makanan ok
TAPI service out
laki aku mintak pinggan extra dia bagi pinggan BASAH!
dah la buat muka masa bagi pinggan tu.adoi
hangin je laki aku,terus dia reject kedai ni
yela kita pelanggan bayar kot bukan makan free
sedap2 je dia layan acuh tak acuh
aku ckp ngan laki aku kalau nak service tip top mkn la kat TGI ke manhattan ke.hukhuk
so another kedai makan di kg melayu SB direject oleh kami
tak pe ada byk lagi kedai boleh try
ini fakta ok,mmg byk sgt kedai kat sini.lalalalalala
harga ok,tak ler mencekik sgt

gambar lain.anak2 beraktiviti

hazeera lagi

ni mama teman papa makan @ kedai mamak sebelah bank islam @ TSB


TSB ialah tempat dkt2  bndr baru sg buloh
ada bank islam,bank rakyat,court mammots,fiffy,kedai mkn indonesia,TF,dll aku tak hafal
nama penuh TSB Commercial Centre
sekian
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook