26 February 2014

Hadiah Buku Universiti

hello blog,
wee aku dah konvo!
ehemm..gambar n cite konvo tak de masuk fb or instagram
malu la.hakhak
alkisah kisah aku ni mcm cite hindustan pon ye
malas aku nak taip
sebab aku suka taip benda2 hepi je dlm blog aku
perit jerih masalah hidup stress dll aku tak tulis kt blog ni.lalalalala
so meh la aku letak gambar konvo
utk sape2 yg baca blog aku je.weee
konon2 feeling special utk blog reader gitew
padahal ntah sape la yg baca
yg pasti adik2 aku kadang2 baca blog aku ni


tgk hazeera beria pegang bunga aku kan
*masa ni stuck tak tahu nak g mana,sesat daa.huhu


budak2 kecik tak masuk,tunggu luar saje

hazeera siap tertdo
*gmbr tak ikut turutan,ni masa ni dah nak blk daa

adik aku no 2 ngan anak dia ainan

g studio photoshoot kat hotel sebelah pwtc tu
dah dorang wat amik gmbr kat situ,pergi la
amik pakej yg rm150,4 shoot,ok kot
studio photoshoot by pestige media studios

taraa dpt 2 bunga,dr laki aku n adik aku


wee..ni la hadiahnya utk Hadiah Buku Universiti

Alhamdulillah
hadiah utk mak aku.hukhuk

nah.satu je gambar aku,gmbr lain2 malu la nak tayang lebih2.hehe


hooyeh baru order photobook utk gambar konvo aku
beria photobook bagai
padahal photobook free photobook malaysia bagi sebab subscribe newsletter dorang
ala 6'x6' softcover je pon
shipping byr sendiri
ok la kot.tq photobook malaysia!huhu
eh ni cite konvo ke cite photobook ni.haha

 
Related Posts with Thumbnails

Photobook