03 February 2014

Dinner @ Yasid Tomyam Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
another hari malas masak
jom makan luar
kg melayu sg buloh lagi le
so kali ni kita pilih yasid tomyam
sebab kwn tmpt kerja aku kate murah dan sedap
jom try

kwsn sekitar

nasi goreng cina

tomyam campur

gmbr mknn lg

zeera

haziq gedik tak nak bergambar

alkisah kedai ni biasa2 je keadaannya
aku g pon sebab kwn kerja aku ckp sedap dan murah
mknn rasa ok
tp tomyam kate laki aku sedap lg shahirah tomyam
TAPI nasi goreng cina dia pedas la pulak
adoi.dah la utk anak2 aku mkn
so bila aku rasa pedas,aku panggil la budak kedai tu
aku tanya nasi grg cina sepatutnya tak pedas kan?
ni pedas mcm mn anak aku nak mkn
so aku mintak tukar
mmg la dia tukar
bila tukar jadi nasi grg cina yg tak sedap,xde rasa
aku penah je rasa nasi grg cina yg sedap dan tak pedas
so kedai ni pon laki aku tak nak g dah.hukhuk
peh dah byk kedai kt kg melayu sg buloh ni kitorang dah banned
nur iman tomyam tak nak, shahirah tomyam tak nak ,yasid tomyam pon tak nak
tak pe byk lg kedai ye.tunggu entry seterusnya.hukhuk

gambar hari lain
sarapan @ kundang


kedai biasa je kt kundang tu
tapi ramai org

masa tu kitorang sampai kul 9 lebih
lauk2 nasi lemak dah abis daa
emm..sekian cite
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook