15 January 2014

Nur Iman Tomyam @Kampung Melayu Sg Buloh

hello blog,
sepanjang jalan kampung melayu sg buloh tu penuh kedai2 mkn
especially untuk dinner
ni kedai first kitorang cuba
dicuba sebab ada parking
haha
lain2 susah nak parking
makan dengan family adik3 aku dan adik4 aku

siakap 3rasa

kailan ikan masin dan telur dadar

sup ketam

tomyam campur

alkisah haziq tak sihat masa ni

adik ke3 aku dan anaknya haura rambut kerinting

adik ipar aku ada kursus kt sg buloh
tu la adik ke3 aku ikut sekali
so dia la yg belanja makan
jadinya aku tak tahu kedai ni mahal ke murah
tapi dorang kate harga ok
owh tapi waiter kedai ni tak mesra alam
so tak nak g lagi kedai ni
rasa mknn ok
tp sebab waiter muka masam mcm la kita tak mampu nak byr mkn kita rejek,lgpon byk lg kedai lain.lalalalala


 

2 comments:

AnneRaini said...

waiter tgh period kot..hehe

mrs adam said...

anne,
mungkin jugak tu.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook