XM

09 Januari 2014

Klinik2 Swasta Di SB,Chicken Chop SR hangus & Roti Jala di Rawang

hello blog,
ya ampun entri last cite bulan september 2013
lps ni boleh smbung bulan oct plak.
cite byk2 terus.nk cpt katekan.huhu

klinik kat SB yg penah aku g,klinik sungai buloh n klinik prima

pergi pon sebab anak2 demamm,n ada sekali tu sbb aku demam.huhu
emm..klinik swasta di sg buloh ni mahal.ya ampun,demam biasa je rm60.sakit jantung.hukhuk
naseb baik haziq hazeera guna kad prudential.tp masa aku demam ler kna bayar cash tu.hukhuk

SR ada dua di sg buloh,kat bandar baru n kat TSB

yg ni yg kat TSB

lasagna ikma

salad telur mar

chicken chop aku.hangus?!
emm..harus la aku suh budak SR tu tukar

naseb baik dia tukar lain.kalau tak harus aku shoot emel kat customer services dia.haha

ni masa g tesco rawang.singgah breakfast jap

kedai ali seafood namanya

roti jala fav haziq

sekian cite bulan sept 2013

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook