XM

05 Januari 2014

Island Hoping 1 dan 2:Pulau dan Tasik Dayang Bunting

hello blog,
petang tu masa kat pantai cenang tetibe encik adam ajak amik pakej island hoping ni
so pergi la island hoping esok paginya
wei nak bgtau ni,walaupon trip ni kesukeb yg buat
tapi dorang uruskan bas free,pas tu kita byr kat dorang,dorang uruskan tiket feri,insurans,kete sewa n motel
lepas tu kat langkawi semua buat hal sendiri je
tak jumpa pon kawan2 staf yg lain
sebab masing2 ikut plan sendiri.wah best2
dah jom naik bot


hazeera tak takut pon naik bot

muka tak mekap.eh mmg aku jarang mekap pon.huhu

haziq tgk ape tu

betul ke aku snap pulau dayang bunting ni

air yg biru

jom turun bot,g tasik dayang bunting

tu arif ngan kawan dia,kawan kerja aku si arif tu
arif join aku,sebab kitorang satu unit

taraa.arif snapkan

tasik dayang bunting

kwsn sekitar

tempat budak2 mandi2,tapi haziq n hazeera tak mandi

tak mandi,sebab kitorang nak naik solat bot ni

ok pakai jaket

masuk

papa last skali masuk

naseb baik ada arif n hafis boleh tolong snapkan.huhu

encik adam kekok ngan solar bot ni.haha

pas tu dia merungut susah nak bawa solar bot ni

snap dr dlm bot

kan aku dah kate dia kekok

muka tendion tak tahu bawa bot.haha

mama n hazeera

pemandangan

haziq

buat gaya comel

snap lg

ramai mandi2

kepanasan

sesaje amik gmbr

babai.nak balik dah

ada monyet sepanjang jln nk g tasik tu

sekian,
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook