XM

30 Januari 2014

Deepavali @ Setia City Mall

hello blog,
ya ampun dah nak bulan feb 2014
aku baru nak cite pasal nov 2013
ni dah jadi blog syok sendiri.haha
tak kisah la,aku nak rekod,nt bila2 free boleh baca sendiri
ni ha masa deepavali g beraya umah kwn laki aku
1st time ni aku beraya deepavali
makan nasi beriani
pas tu haziq hazeera dpt duit raya sorang rm50.peh masyuk2.huhuhu


hazeera @ rumah uncle pat(kwn papa)

kuih raya pon ada,yg pasti maruku mesti ada

zeera wat pe tu,lama betul papa beraya kan

owh nak cite ni
sila jgn muntah
masa beraya ni adalah geng2 kwn laki aku masa zaman skola
ada sorang tu bila nmpk aku dia kate aku mcm artis,eira syazira.hakhak
sila la muntah ye
lps beraya dah janji ngan anak2 nak beli mainan dorang
hadiah sempena dah abis exam

cari toys r us kat setia city mall,tapi xde la pulak

hazeera @ setia city mall

ha kan ada perhiasan deepavali,aku lupa nama dia

sambil snap gambar berpikir mn nak cr menan dorang ni

kwsn sekitar

apa nama dia ni

dah check betul2 mmg xde toy r us,kat jusco menan xbest

sbb dah janji meh la kita ke IPC
g toys r us kat situ
tapi gambar kat IPC xde
sebab sibuk cr menan kan.huhu
blk2 singgah bekas tapak uptown damansara makan
ada 16 draft cite nov 2013 nak kena taip ni.hukhuk
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook