15 January 2014

Riadah petang @ Tasik Biru Kundang

hello blog,
encik adam ajak kuar petang
adoi malasnya
tapi ikut jugak la.huhu

gambar selingan,masa sukan kesukeb,aku kan ajk hadiah,so anak2 pon turut serta jadi ajk.haha

ni la tasik biru

anak2

percubaan menyentuh air tasik

pemandangan la sgt

snap gitu2 je

ni gmbr lain,kedai sebelah G & M,tapi skrg kedai ni dah tutup daa..

depan G&M adalah kwsn rumah vila putra

ni la G & M ,pengganti tesco aku.alkisah xde tesco di sg buloh ini

so yg paling murah dan dekat ialah G&M
terpaksa la kan.huhu
tapi xpe hari tu aku dah try tesco online.haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook