XM

01 Februari 2014

Late Dinner @ Shahirah Tomyam Kg Melayu Sg Buloh

hello blog,
ni dinner berdua je
anak2 balik kg
lambat gak kuar
kedai pon dah nak tutup

tomyam campur dan kailan ikan masin

carrot susu dan teh o

tomyam campur dan daging masak merah 

aku yang cadangkan shahirah tomyam ni
sebab ada kwn penah tapau bw blk mknn lunch sedap
so try la
sedap mmg sedap
tapi customer services fail!
waiter muka mcm hape.ntah la maybe dah nak kul 2pg kot
tapi aku customer kot,kul 2 pagi dtg bayar jugak
bukan mkn free pon
pas tu cashiernya dtg tibe2 masa kitorang nak mkn
dia mintak byr dlu sebb nak tutup kaunter
adoiya
ini mcm pon ada
so sebab 2 kesalahan staff dorang aku n laki aku banned kedai ni
walaupon mknnnya ok je,harga pon normal
takpe ada byk lagi kedai kat kg melayu sg buloh ni boleh kita try
haha
ok abis cite dinner

gambar selingan,my current skincare


aku dlu xsuka garnier ni
tapi hari tu dorang kat facebook suh isi form,pas tu dia bagi sebotol garnier free
as sample la
tapi sample sobotol tu
aku suka je benda free2 ni,so isila form tu
bila dah dpt aku pon pakai mcm ok je
murah plak tu
so mari kita bergarnier.huhu
owh aku mmg jenis tukar2 skincare
cari yang offer.kahkah
sekian


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook