25 February 2014

Pengantin Demam @ Taman Alam Warisan Putrajaya

hello blog,
selalug tmn alam warisan ni makan sendiri
kali ni kita g utk kenduri  lak
kenduri kawen adik kwn aku
jom

wedding @ alam warisan

sekitar majlis

alolo aish tdo

kwn2 keje aku

ceh gmbr aku tak de,yela dah aku snap gambar ni kan

cantik tak cantik tak

ha ada pon gmbr aku

aku g ngan kwn aku
anak2 kt kg masa ni
laki keje
feeling single.hakhak
peh sedap gile catering wedding ni masak
mknn catering tapi rasa asli mcm mkn kenduri masak rewang2 tu
tak mcm mknn catreing pon
eh faham ke ape aku maksudkan ni.haha
adoi tapi aku lupa nama catering ni
tu la lupa nak snap gambar pekerja catering yg ada tulis nama catering kat baju tu.hehe
sekian

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook