24 February 2014

Main layang-layang @ Taman Metropolitan Kepong

hello blog,
ok bila dah duduk SB ni
mari kita beriadah area SB jugak
tapi kali ni kita ke kepong
meh main layang2

snap gambar dr jauh

nmpk tak nmpk tak

ha masa ni g parking kat luar pagar je,ya ampun byk gile kete

aku nak snap ada papan tanda,awas kawasan main layang2 di hadapan

berderet kete

hooyeh dpt pon parking,berpeluh ketiak cari parking

byk layang2 dijual

kedai2 jual benda lain pon byk

ha tu dia layang2

tmn permainan pon penuh

org ramai

sedikit bekalan,tambah dgn ayam uncle bob,eh betul ke nama jenama ayam tu

spot haziq tgh cari layang2 mn yg nk dibeli

taraa ni la dorang pilih tadi

aku snap kwsn skitar kononnya

layang2 sape ntah

muka nakal bila mama nak amik gambar ye

mkn2 

air bukan main byk bekas

la beli layang2 lain plak,haziq nk sendiri2 tak nak kongsi

last2 sorang satu layang2,ada 3 semuanya

mainnya bukan reti sgt pon
bapaknya naikkan anaknya turunkan
aku skali terlibat kena lari bagai
tak pe la  sekali sekala riadah kan
tapi serius tempat ni mmg ramai gile org
parking pon susah
sekian,

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook