03 November 2010

~May vs October~

hello blog,
pejam celik pejam celik
dah bulan november.huhu
rasa macam kejap je...
aku ni asyik je cakap "rasa kejap je masa berlalu"
dah la aku ni lahir di kala awal2 tahun*tapi bulanlah januari
makin cepatlah umurku meningkat.huhuhu
makin tua ok
sekejap je si hazeera dah besar,dah pandai merajuk dah pun.haha
ni gambar amik bulan mei dan october
tengoklah perbezaannya

~anak2 ku~

perbezaannya:
-hazeera dah tak duk dalam stroller
-hazeera dah pandai duduk,so bolehlah duduk
-haziq berdiri di tempat barang.haha.sian2
-tapi tak pe haziq susun barang2.huhu
-lagi satu perbezaan*yang ni tak de kaitan ngan anak2--->dalam troli bulan oktober tak de air twister.puaslah cari satu mydin tak de.hampeh tul.last2 beli kat petronas puchong je.huhu
dulu haziq tak leh duduk dalam troli tu
asyik je nak bangun keluar dari troli
kalau hazeera ni ok la pulak
sekarang haziq pun boleh duduk je,tak la macam masa dia kecik2 dulu nk keluar dari troli je
ape2 troli2 pasaraya ni tak kiralah mydin ke tesco ke selalu tayarnya hampeh!huhu
sekian bebelan tengah malam,




nota kaki:masa itu emas

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook