02 November 2010

~belum tumbuh gigi dah pandai makan lolipop~

hello blog,
mari bercerita kisah hazeera
adoi ya geram sey anak aku tak tumbuh gigi lagi
jangan nak kate tulah doc ortho dulu.huhu
yela doc ortho dulu ade yg @*7%$#!@^%,huhuuhu
garang woo suh wat wire bending
haha.padahal tak de kaitan ngan diorang pun

~eei budak kecik ni~

si hazeera ni pantang nmpk haziq makan gula2
dia nak join sekali
tapi kena monitor la takut tertelan
ish hazeera ni banyak dah pandai,
-nampak sikat amik letak kat kepala ala2 nak sikat rambut
aceceh macam pandai sikat rambut sendiri
-kalau haziq main basikal dia akan ketepi takut kena langgar
-tengok tv macam faham
-ayah dia balik,sorak hepi2*mood gembira*
-kalau mak dia masuk bilik air nak amik air sembahyang nak ikut sekali
-owh dah pandai merajuk jugak kalau ayah dia marah
-kalau kat dapur sibuk pegang punat dapur gas nak bukak api
-kalau bagi berus gigi masukkan dalam mulut
ayoyoyo nak awak lum tumbuh gigi lagi la
*senang kate macam la dia dah pandai buat*
cuma gigi je lum tumbuh

~haziq semakin suka interprem~

dulu kan haziq tak suka aku amik gambar dia
tapi sekarang bila mama nak amik gambar hazeera dia nak join sekali
sambil cakap"haziq,haziq"=maksudnya suh amik gambar dia sekali
macam2...
apa2 gembira dgn mereka berdua ni
*walaupun kadang2 tension*huhuhu
sekian bebelan selasa blues





nota kaki:anak2 penghibur hati

2 comments:

Atia Adina said...

siannya hazera....tak der gigi lagiii????sabar eh.....nanti tumbuh lah tu....sian dia....mesti susah nak makan kan

mrs adam said...

a'ah lum tumbuh gg lagi,akhir bulan ni dah setahun.hehe.ingatkan abg dia tumbuh gg 1bulan lambat,padahal adik dia lagi lambat.aduhai

Related Posts with Thumbnails

Photobook