29 November 2010

~Kain batik Bandung~

hello blog,
kain batik bandung ni adalah pemberian mak uda haziq n hazeera
kegunaannye..


masa tu kain buaian tu nak dibasuh so pakai la kain batik sekejap
tetapi...
bila hazeera dalam kain batik ni dia tdo lebih lena
sebab kainnya tak de jaring2
so dia tak boleh nampak luar,bolehlah dia tdo dengan aman
dan aku mengambil keputusan untuk pakai kain batik ni sahaje!haha
gambar atas tu bila dia dah puas tido,begitu lah gayanya!
bahaya anakku oi!





nota kaki:anak tdo lena,ibu gembira*bebas*

2 comments:

Nia said...

kalau ada jaring2 dia akan distracted nak tgk keluar, tak tido le jadinya..ye tak? hehe

mrs adam said...

a'ah tahu xpe,kalau yang jaring2 dia tgk luar xnk tdo dibuatnya

Related Posts with Thumbnails

Photobook