25 November 2010

~Haziq amik periuk Hazeera~

hello blog,
hai hai hai
dah lama tak wat entry,nasib baik masih ingat cara2 wat entry.haha
al-maklumlah ada komitmen lain yang lebih penting dari dikau blogku.huhu
ok,jom letak gambar haziq dan hazeera bermain
haziq main kereta,hazeera main masak2...
tetapi...

~selamba je dia amik satu periuk hazeera~

diorang bermain ni normal,tapi aku amik gambar ni sebab si haziq dia amik periuk hazeera satu letak kat tempat kereta dia.ewah2.pas tu aku amik gambar boleh pulak dia senyum2..ntah ape2 la haziq ni...

~khusyuk nampak~

ok,nampak tak susunan mainan anak2 ni kemas je..
yela sebab mama dia yang tolong susunkan..
hahaha,




nota kaki:teringat zaman kecik2 main pondok2

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook