08 November 2010

~"Love bite" at Restoran Baser~

hello blog,
hari tu makan kat restoran baser
restoran baser terletak di bandar puteri puchong
kat bandar puteri ni ada banyak tempat makan best rasanya
hari tu jalan2 cari makan tv3 tu pergi 3 restoran kat bandar puteri ni
salah satunya restoran baser ni la


~gambar di tepi dinding dan suasana restoran~

~nasi beriani kambing,nasi ayam dan longan kelapa laut~
*yummy...

~haziq dan hazeera b4 makan~

dan....
haziq kena gigit ngan sorang budak pompuan
baya2 dia la kot
budak tu duk meja sebelah ngan parents dia
pas tu dia tengok2 hazeera*muka macam baik~tak berbahaya
dia main2 ngan hazeera,pas tu haziq datang
aku suh haziq makan dia degil nak g tepat budak pompuan tu
budak pompuan tu macam nak cium haziq ak biar je la
tiba2!
haziq jerit~dia telah digigit oleh budak perempuan tu!!!
abis merah pipi anak aku!macam kena tayar!emmm...nak salahkan siapa?

~sian anak mama~

sekian cerita sedih haziq,




nota kaki:dah 4 hari masih belum hilang kesan!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook