27 November 2010

~bila anak-anak merajuk~

hello blog,
apakah yang anda lakukan bila anak-anak merajuk?
hehehe,tibe2 je tanya
haziq memang terkenal dengan sifat kuat merajuk macam mamanya
walaupun dia lelaki tapi kuat merajuk!adoi
hazeera sekarang pun dah pandai merajuk!huhu
emm...kalau saya akan bertindak ikut situasi
*kalau dia merajuk pasal dia buat salah--->biarkan je
*kalau merajuk ngada2--->biarkan jugak
*kalau merajuk kena marah--->biarkan jugak
*kalau merajuk--->amik gambar diorang,nanti tunjuk bila diorang besar
*kalau merajuk--->pujukla !


~gaya anak2 ku merajuk~

kenapalah diorang merajuk ek?


nota kaki:jangan manjakan anak terlebih,biasa2 cukuplah

2 comments:

zailamohamad said...

kalau anak-anak Zaila pujuk dengan gula-gula mesti jalan;)

mrs adam said...

ha samalah,anak2 saya pun suka kalau dapat gula2,terus tak jadi merajuk.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook