05 July 2011

#Tiramisu,Banana Split dan ...

hello blog,
haha saje je tajuk entry yang ntah ape2
penat,nak baca buku tapi budak berdua ini belum tido pulak
ayoyo
opss sudah bulan julai daa..
aku punya entry berkurang kerana kekangan masa
dan ada benda lain lagi penting untuk dibuat daa
farmville pun dah lama tak jenguk.laki aku suka je aku retired farmville
dia tu kadang2 jeles ngan farmvile
apa daa..
ok la jom layan makan2 celebrate besday papa 4jun2011
SR Alamanda


-papa sudah tua ye.huhu
-hazeera relax menunggu menu
-haziq gedix penat nk layan

-gaya masing2.

-Kids Burger
-Meehoon Vietnam(kot-->tak ingat nama dia)
-Tiramisu*birthday cake papa 1 slice je*--->tapi tak pe SR bkn cap ayam
owh tapi tak pe 1 slice je sebab papa makan 2 sudu je,yang lain mama dan anak2 yang makan
-Banana Split

-Haziq dan hazeera

-gaya ibu layan 2 anak makan ,bapa ambil gambar

-gaya terlampau hazeera,mkn guna sudu terbalik!
aku tak perasan pun

-gaya anak-anak aktif penat nk jaga

owh tak boleh taip bebanyak
hazeera tgh nk tido ni
wow bestnya.huhu,




nota kaki:abis diet aku!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook