XM

11 Julai 2011

#Sri Suria Cafe,Amcorp Mall

hello blog,
huh selalu pergi amcorp mall ngan encik adam tak ambil tahu pun tiket parking rm berapa
sekali hari tu pergi ngan adik baru tahu tiket parking amcorp mall ni mahal.huhu
rm4 sekali masuk.wah wah.sunway piramid lagi murah you
emm..tapi sebab nak wat facial kat amcorp mall terpaksa gak la pergi walaupun parking mahal ye
ok ni bukan nak cerita pasal parking amcorp mall
bukan pasal facial at Serenity Thalgo tu
tapi cerita pasal makan..huhu
pasal facial di lain entry.huhu
haziq n papa dah lapar tunggu mama and mak ngah facial
papa dia la ni pilih Cafe Sri Suria ni.ayoyo
aku ni bukan suka masuk2 kedai makan yang tak berapa tahu sangat kesedapannya ni
tapi sebab papa dia dah masuk and order,what to do..layan kan je la
owh ni kali ke2 makan kat sri suria ni.kali pertama papa dia order meehoon singapura
aku order chicken chop.tapi chicken chop dia tak best.pakai yang segera punya.huhu
so kali kedua papa dia order mee..mee kurang pasti (tak ingat) namanya
dan haziq diberi order nasi goreng dalam nenas.wah wah suka dia
tapi bukan mkn abis pun.aku la yang abiskan.haha
aku tak order apa2 konon diet padahal kongsi makan ngan haziq
kalau aku order jugak jawabnya nanti aku kena makan 2 pinggan.adalah lebih baik makan 3/4 pinggan daripada 2 pinggan.huhu
dua -dua kali pun masuk sri suria ni encik adam yang decide


haziq dan nasi goreng dalam nenas
(nama sebenar nasi tu aku lupa daa)

mee?
yee mee kot?

naseb baik dalam nenas,tapi nasinya tak rasa nenas sangat
kalau tak aku tak suka.huhu

mak ngah tekak western
take away subway dan makan kat sri suria ni
*naseb baik orang kedai tu tak marah

gaya nakal nak makan
*rambut tak terurus sebab tdo dalam kete sementara tunggu mama facial

haziq buat macam kedai makan sendiri


emm..masa kali pertama makan chicken chop tu rasa tak nak masuk lagi sri suria ni sebab chicken chopnya tak sedap
tapi sebab encik adam dah masuk i follow je
pas tu kali kedua ni rasa nasi goreng n mee tu sedap
so boleh la makan kat sini lagi
tu pun kalau g amcorp mall parking mahal ni lagi la.haha


nota kaki:ada kedai baju best la.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook