06 July 2011

#Pemandu ambulans tidak terlatih

hello blog,
anak-anak aku sangat suka main kereta
kat rumah bangun tido perkara pertama dibuat adalah main kereta
especially haziq
tengok youtube pun tengok kereta
suka perhati kereta
suka naik kereta mainan masuk duit tu
eh kalau kira ntah2 dah ratus2 ke belum ek duit masuk kete mainan?
emm..ntahla tak penah kira pulak.haha
ok ni diorang jadi pemandu kereta ambulans tidak terlatih di alamanda
ni lagi la teruk seminggu pergi dua kali
sekali pergi dua/tiga kali masuk duit
maksudnya lebih kurang rm4-5 minggu tu
belum kira yang naik kereta 10 minit RM5 tu..
emm...anak2..layankan je la


-ni yang pergi ngan makcik2s

-ni yang pergi ngan papa

bila la diorang nk bosan main kete ni...



nota kaki:makin besar makin demand

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook