XM

26 Julai 2011

#MyDeal Coupon-TGV+Popcorn

hello blog,
owh aku ni kan tak suka sangat tengok wayang
aku lebih suka masuk guardian atau watsons lama-lama daripada masuk tgv/gsc.huhu
owh lagipun aku ni jenis kalau tengok tv tak boleh tgk tv semata
kena sambil baca majalah ke,sambil tgk internet ke
so kalau tgk wayang kena ngadap screen tu je..mcm bosan.haha
owh aku tgk wayang pun sekali sekala jer.huhu
last tengok tahun 2009.haha.
so hari tu haziq tengok iklan movie,aku cakap tu kena tengok kat wayang
so nak bawa la dia,ingat nak tengok masa besday encik adam
tapi masa tak seswai pulak,anak2 ngantuk,so cancel
alkisah nampak kupon kat mydeal,beli la..
siap beli kupon popcorn n wendy's burger lagi.huhu
owh citer wendy's burger di lain entry ye.huhu
beli kupon expired 13julai,alamak..bila nak pergi ni..encik adam asik je bz
last2 pergi la ngan adik aku,mula2 dia nak balik hari jumaat,tapi aku suh dia balik hari sabtu supaya leh bawa aku n anak2ku tgk wayang.haha
so pergi la ke sunway piramid..wah kali ni tak guna gps,guna arahan dari encik adam saje
yeay berjaya pergi.kisahnya dekat je...bila dah kuar dari LDP tu..emm..huhu
gambar tak banyak..


cari2 TGV..alkisah tak biasa sangat ngan sunway piramid.sudah lupa daa
*opss masa berchenta selalu ke sini.huhu

~yeay haziq dapat popcorn besar
iced lemon tea besar dipegang oleh hazeera~

gambar2 sebelum masuk tengok wayang

mak ndak nak bergambar dgn harry porter pulak


owh so kupon mydeal boleh percaya
aku beli 3 iaitu tgv,popcorn n wendy's
semua boleh diredeem dengan mudah sekali
so hari tu beli lagi satu kupon dinner di hadramawt..yeay..
tak sabar..huhu



nota kaki:banyak noo cerita lum tulis daaa

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook