XM

25 Julai 2011

#Review:Mydear Warehouse Sale Julai 2011

Hello blog,
aceceh siap nak tulis review
ok mydear warehouse sale ni aku dah pergi 3kali
2009,2010,2011--->so boleh la aku buat review kan..huhu
ok tahun 2009 aku pergi berdua je ngan encik adam
haziq di kampung
pergi sesaje..tak beli barang pun..saje2 tengok2..pergi hari ahad petang
sangat ramai orang..crowded..
emm...tak sesuai pergi hari ahad ye..
2010 pergi berempat..hohoho
aku,encik adam,haziq dan hazeera
nak beli kete mainan haziq..
2010 pergi hari biasa pagi
tak ramai orang..boleh memilih barang dengan aman
emm..sesuai pergi hari biasa(weekdays)
2011 pergi bertiga,aku,adik aku dan hazeera
aku pergi hari biasa jugak
tak tahu nak beli apa
gedik nak pergi jugak,sebab dekat je..puchong
pulak tu ada jalan belakang
pulak tu adik aku ada,so ajak dia pergi lepas hantar haziq ke sekolah
lagi best pergi tanpa haziq sebab kalau tak dia buat onar.huhu
sori haziq..huhu
tapi terbeli 2 helai baju je..
satu haziq satu hazeera
cantik la jugak kot..murah jer.huhu(owh baju tiada gambar,sebab baju raya.huhu)

mama: sori zeera mama tak nak beli mainan la..

hazeera:tak pe mama zeera nak window shopping je

suasana sekitar

pergi 07julai,hari biasa pagi,memang tak ramai orang..
kesimpulan dari pengalaman aku yang dah pergi 3 tahun ni..
boleh la pergi kalau nak beli barang
kalau anak kecik lagi best semua barang nak beli
stroller,car seat,rocker,buai,playpen,etc
tapi stroller mydear la yek,bukan McLarren.huhu
kete mainan,basikal,high chair.eh semua la ada..
best la kalau nak beli barang..plus pergi hari biasa ye
selesa sikit,kalau pergi hari ahad kurang selesa skit
emm..insyaAllah tahun depan boleh pergi lagi
*tapi tak tahu pun nak beli ape.haha
ok aku boleh pergi sebab 15minit sahaja dari umah.lalalala
eh kalau nak anak ke3 leh la memborong di sini yek.opss lama lagi daa,
sekian,


nota kaki:emm..lepas ni cite ToyRUs punya clerance sales pulak ye.tungguuuu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook