20 July 2011

#Crocs Warehouse Sales@Ikano Power Centre

hello blog,
owh crocs warehouse sales ni dah lama
baru nak cerita.huhu
yahuu dapat pergi sebab adik aku ada.ajak dia lerr
nak tunggu encik adam ntah bila.huhu
harusla ke ikano dengan gps.kalau ngan encik adam tak payah gps
sebut je terus sampai.orang logistik la katekan.huhu
sampai2 je tengok dalam warehouse sales tu lambakkan kasut crocs macam pasar malam daa
aku pun tak tahu bezakan pasar malam ngan ori.haha
tapi...tak banyak choice utk aku,saiz 6,7,8 sangat terhad atau tiada langsung
yang ada banyak saiz ialah saiz 9,10
kasut lelaki dan kanak2 aku tak tengok
sebab mahu beli crocs aku saje.haha
tapi...
ada baju kanak2..yahuuu
dapatlah belikan anak2 baju Baby Gear harga warehouse.huhu
menyesal pulak beli 4 helai je

crocs warehouse sales @ IPC



haziq n hazeera sibuk nak main kete dulu
*mama je shopping

lepas tu haziq sibuk nak main kete ni
*apa namanya yek?
-kereta mainan attach to troli-


haziq yang beria nak naik,tapi hazeera yang tak nak turun2.adoi.pening melayan

yeay dapat pakai crocs ori.jakun


aku asikla membuat lawatan ke warehouse sales,
mula2 crocs,lepas tu mydear warehouse sales,lepas tu toysR's,lepas tu pureen
haha.yang lain2 tu nanti aku cerita eh
sekian,



nota kaki:best sebab dapat beli baju anak2

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook