26 September 2010

. : Selamat Hari Jadi Alizah Sapuan : .

hello blog,
hari ni 26 september 2010
adalah hari jadi adik bongsu (adik ke7)aku a.k.a mok shu haziq n hazeera
selamat hari jadi yang ke-10
semoga panjang umur murah rezeki
*sila rajin2 belajar ye!
majlis dah buat saing ngan kakak dia(adik aku yg ke6) yang besday 1 september
so diorang wat 9 september hari tu
tapi diorang tak snap gambar la pulak
amik video sahaja...selalu kan besday tetamu bawa balik jajan
tapi besday adik aku tu diorang bagi bunga api as door gift.hahaha

~alizah baju oren~

hai sekejap je dah akhir bulan september
adik aku yg bongsu tu pun dah besar
*tapi masih rasa dia macam budak kecik lagi.dah la badannya memang kecik
oklah dah xde ape nak taip
babai,


nota kaki:semoga peningkatan usia meningkatkan iman

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook