XM

24 September 2010

. : Hazeera memanjat walker pada umur 9 bulan! : .

hello blog,
selamat hari jumaat
semalam baru encik adam nak tukar pakej streamyx ni
selama ni pakai pakej lama yang telefon bukan free!hari tu bil tel 200++ sebab streamyx + tel mak kat johor.huhu
aku dah suh tukar pakej yang tepon free tu dah lama.tapi dia asyik tangguh je.semalam bayar bil terus tukar pakej blockbuster.namanya migration plan.*menurut kata laki aku la
so tadi installer TM datang bawa modem wifi baru.lalalala.opss technicion pompuan ok!dua pompuan cina.muahahahaha*jakun 1st time tgk technicion pompuan
emm..tapi nape ntah wifi tu tak leh connect internet lagi.sengal.selasa depan kalau still signal merah technicion pompuan cina tu datang tengok
*sekarang pakai modem lama lagi.
ala aku suh laki aku tukar pakej bukan nak wifi tu sangat.yang penting nak tepon fixed line free!lalalala
tapi lum boleh tepon free lagi,tunggu sistem TM aktifkan pakej dulu*complex**
owh panjang pulak cerita pasal modem baruku.huhu
ok jom cerita pasal hazeera!budak yang berumur 9 bulan setengah ni dah berangan nak panjat-memanjat!


~percubaan untuk memanjat walker sambil makan buah lagi!~

alkisahnya aku potongkan haziq buah.pelik.nape la si hazeera ni tak follow bontot aku ke dapur.rupa2nya dia tgh memanjat!sambil panjat abang dia bagi buah pulak.dia berjaya letak kaki sebelah kat atas meja walker tu.pas tu terjatuh.cuba lagi panjat.pas 2 kali tak berjaya panjat dia jerit2 suh aku masukkan dia dalam walker.haha

~tengok la cara si kecik ni~

hazeera  ni kadang2 berdiri sesaat lepas dua2 tangan.nak belajar jalan la tu.huhu.alahai kejap je si kecik ni dah besar,dah pandai jerit2,dah kenal orang...macam2 la..
apa2 pun syukur di atas perkembangan sihat kedua2 anak2ku...
sekian,


nota kaki:dapat snap gambar sebab haziq tak kacau!huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook